miercuri, 12 ianuarie 2011

Muzica este graiul sufletului.

            Acum 2 zile, pe o banca in parc , am cunoscut o fetita interesanta. Avea fata palida, ochii mari si negri , buzele ii erau roz si putin deshidratate iar, peste umerii ei mici ii atarnau niste bucle superbe care straluceau in radiatia solara.
Ma-m asejat langa ea si am rostit un ,, Buna ! ‘’ iar, ea cu un glas ragusit, mi-a spus ,, Imi pare rau, dar nu te pot auzi ! ‘’ . M-am intristat si am plecat acasa.  In seara accea, am visat ca eram cu ea la un han. Toata lumea se distra…toti, in afara de ea!  M-a intrebat:
-         De ce danseaza oamenii ?
-         Pentru ca muzica te face… nu stiu… sa vibrezi… te face sa te simiti fericit!
-         Muzica? Muzica… ce este muzica ?
-         Muzica este graiul sufletului, o arta inferioara pe care toti o avem in sange !
-         Imi pare rau, dar nu te pot auzi !
-         Nu trebuie, doar simte-o !
-         Ce se intampla ? Simt ceva ciudat… care imi curge prin vene …
I-am luat mainile reci …si le-am strans intr-ale mele si i-am soptit la ureche…,,Muzica!’’
A doua zi, am gasit-o tot in parc, tot pe aceeasi banca, tot cu aceleasi haine. Ea a alergat la mine, mi-a strans mainile intrale ei si mi-a soptit la ureche ,,Muzica!’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu